A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Ötvenkétéves korában, gyors lefolyású agresszív betegség következtében meghalt Lőrincz Sándor, a magyar punk egyik meghatározó zenésze. Ott volt a mozgalom indulásakor, rengeteg zenekarban játszott, néhány éve ő felelt az AMD hangzásáért.
A következő interjú vele és zenésztársaival 2012-ben készült. RIP.
Namost úgy van ez valahogy, hogy a Rock and Rollert mindenki ismeri, de senkinek sem jut eszébe. Picit azért méltánytalan ez az emberiség részéről, mert meg kell vallani, hogy Kovács Kati ezzel a számmal bevonult a Valhallába és kapcsolódó intézményeibe. Mondhat bárki bármit, legfeljebb kétszer kell megnézni ahhoz, hogy Kovács Kati hangjától, és 74'-es klipben produkált táncától - a tánckar viszont gyaláza, megérdemelnének egy pofont - szerelmes legyen belé az ember 2018 ide vagy oda. Sigourney Weaverrel vagyok még így, hogy hiába született 1949-ben - Kovács Kati 1944-ben - nem tudok elvonatkoztatni az Alien zárójelenetétől, mikor űrbugyiban, rakoncátlan frizurával bebújik a hibernálóágyba.
Biztos voltatok már úgy, hogy összeállmodtatok két dolgot, vagy esetleg az idő távlata és a rozzant memória egy eseménnyé olvaszott össze két, egymástól térben és időben távolálló történést. Régi jó barátunk, a szerkesztőség megbízható tartalombeszállítója Babfilmcut is így járt, csakhogy ő a moviemashup-jait üzemszerűen állítja elő kreatív erejének és vágóasztalának üresjáratai során.
Aki pedig nem elégszik meg ennyivel, és utánajárhatnékja van a Bradbury Building-et (1893) illetően, az itt találja: 304 S Broadway, Los Angeles, CA 90013, Egyesült Államok
A dolog úgy esett, hogy az úr 2000. évében forgatott kliphez épp a Dallamtapasztó szerkesztőségéhez igen közelálló fiatalembert, nevezett Gabo Rindot kérték fel lábdublőrnek. Mind a mellett, hogy Gabo Rindo zseniálissan grasszál a fővárosban, továbbá igazán időtálló bugit rakott össze ez a Neo, olyan elképesztően jó a súz, hogy csak na! De hogy a Dallamtapasztó szövevényes kapcsolatrendszerét tovább szőjem, Gabo Rindo a méltán népszerű Hetvenötös Braderz alapítója, kinek tettestársa az a G. HKPis, aki néhány napja fondorlatos módon megszerezte a 18 éve forgatott klip eredeti hanganyagát. Megjegyezem, ezt már a Döglött ügyek osztálya se igen tudta volna felgönyölíteni. Tisztelt hölgyei és uraim: Prömier!!!